יום שני, 9 במאי 2011

הכרויות מהירות חינם

הכרויותהשבוע האחרון לפני החתונה חשבתי להישבר להתפוצץ. עם זאת, קרהסרטים עם מציצותדבר מוזר: יום נהדר בבוקר התעוררתי כמעט באותו מצב כמו זומבים. במהלך הלילה דעתי שונה כל כך, כאילו חוויתי הלם רגשי חזק מאוד: תחפושות בסרט פורנו יש לי חדלה להגיב. החתונה כנראה לא במקרה, ואת השגרהסקס עם מבוגרותהרגילה, מכריחים אותנו צעד על בלוג סקס בחינם לצפייה ישירה ערימה של כביסה מלוכלכת. לא אכפת לי הרבה על המראה שלהם, וזה לא יכול להיקרא מצוין. סקס עם מציצות האדום גופיה עם נצנצים, חצאית קטיפה אדומה על הרצפה, נעלי קטיפה שחורות עם עקבים נמוכים. כל זה היה לא הייתי במיוחד בפנים. לקחתי את כל זה כאשר הלך לקניות עם אחותי, ובחרה כי, ראשית, היה זה בדרך כלל משהו עבור פורנו קליפים למבוגרים כלום, ושנית, אותה לבש עלי בחדר ההלבשה, סאקס ברגע מאוד כאשר השעון הראה . ואני לא יכול להרשות לעצמו להסתובב בחנויות של בוורלי הילס במשך יותר משלוש שעות. אתה שכבר יודעים הכל סרטים עם זיונים רגילים על, סקרן בוודאי, איך היה בפעולה עצמה. אבוי, חייב לאכזב אותך: האפשרותלא יכולתי להכין דוח מפורט. א

דע איך להכיר ולפתות בחורה במהירות ובכל מקום‫!‬הכרויותהדרך להכיר ולפתות עשרות בחורות ביום -

ני לא זוכר איך אחותי וגם בקרב הפמליה שלה עצמי צעד במעבר, אני לא זוכר רב, אני לא זוכר איך זרחו משמחה ההורים שלי נערות ליווישהם מוארים, ללא ספק זונות, אני לא גמירות בסרט פורנו זוכר ג 'ון וג' ן החליפו נדרים. נמחק מהזיכרון של פרחים וקישוטים, ושמלות של השושבינות, מדהים ללא ספק, ואת המספר המדויק של קרובי משפחה, אשר בסוף הטקס ניגש אלי ושאל: נו, מתי תורך? נערות ליווילמרות שאני בטוח כי אלה היו מאוד הרבה. זונות אני זוכר מעט מאוד, וכל כמה התפרצויות מפוזרים. אחד הבולטים ביותר: בבית הכנסת, לפני פורנו עם דו מיניים שהתחילו לצלם, צורחים האחיות:

 

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה